gulnurkrms Kızlar bebegimin hareketlerini çok güzel hissediyorum vuruyor oynuyor ama dışardan henüz görmedim yada elimizi koyunca öyle bı elimizin altında hareket etmiyor yani bu normalmidir sizce ne Zaman dışardan gozlemleyebiliriz
blueberyy00 gulnurkrms ben 18. Haftadan beri dışardan görüyorum oturduğum yerde de görünüyor artık dikkat edilirse 23+4 olDuk ne zamandan beri hissetiginiz onemli tabi ilk hissetmeye başladıktan 1-2 hafta sorna disardan belli oluyor genelde
Svg02 gulnurkrms 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum canım. 19. Haftadan beri de dışarıdan belli oluyor. Hareketi gördüğüm yere hafifçe bastırıyorum birdaha yapıyor 😃 genelde işten eve geldiğimde dinlenirken yapıyor.
gamzosgamzos gulnurkrms 22+2 yim 10 gündür dışardan goruluyor eşim elini koyunca hissediyor ama hem 2.gebeligim hem zayıf hamile kaldım 😊
Denizvegokyuzu blueberyy00 Benim de aynı 23+4 fakat yeni yeni hafif hareketlerini hissetmeye başladım diyebilirim 😕 ilk gebeliğiniz mi
gulnurkrms Denizvegokyuzu evet canım ilk aslında ben elimi koyunca tekmeyi hissediyorum ama babası henüz hissedmedi
Denizvegokyuzu gulnurkrms Ay ne güzel saglikla gelsin inşallah 🤗 Umarım bende en kısa sürede hissedebilirimm 🤲🏻🤲🏻
Murgul Bebek hareketi neye benziyor tecrübeli anneler Damar seyirmesi bağırsak hareketleriyle karıştırabilirsiniz yazıyordu nette. Ayırt ettim gibide ama emin de olamıyorum. Haftalık olduk. Dışardan hiç hissetmediim görmedim. Gündüz yapmıyor zaten
gulnurkrms Murgul canm valaha tam tekme gibi bişey vuruyor sanki ama bende 22 haftalık Hala bende dışardan goremedim
Murgul gulnurkrms Kişiden kişiye değişiyor demekki. Gün içinde sık sık oluyormu Dün hiç olmadı Önceki gün ve bugün 3 5 kere filan öyle birşet hissettim
Nazlimom gulnurkrms bende dün ilk defa vurduğu yere tıkladım dışa doğru vurdu gördüm kalktı indi her vurdugımda elimi değince vurmayı bırakıo çekince baslıpr vurmaya😄