Arkadaşlar ben tüp bebekle hamile kaldım. Salı günü kan verdim en son değerim ,3830 çıktı bugün gidip keseyi göreyim dedim doktor baktı ama göremedi (bu arada 90 kiloyla hamile kaldım) sonrasında alttan muayene etme istedi korktum kabul etmedim . Sonra hastanenin ultrason bölümüne yolladı 14 mm bı kese göründü oradaki doktor volk kesesi olusmamisken hayırlı olsun diyemeyiz dedi haftaya bidaha gel bakalım dedi. Sizce değerin bu kadar yüksek çıkıp görünmemesi normal mi? Sizler böyle bişey yaşadınız mı?