Kizlar 36+3 haftalik hamileyim. Doğumumda annem kalicak hastanede yanimda. Eve cikincada ilklerde onun kalmasini istiyordum hastaneden cikinca direk bize gideriz diye dusundum annemde keza beni yalniz birakmak istemiyor heleki ilk gunlerde. Kayinvalidemde gelicek kalicakti sonrasinda. Annem devamli 40 gun boyunca kalamaz hem yorulur hemde benim icime sinmedi O yuzden kayinvalidemle konusmustum onceden. Annem hastaneden direk gelir bana bi sure kalir sonra sen gelirmisin nobetleşe kalin dedim. Kayinvalidemde calisiyor. O yuzden onceden izin almasi lazimmiş bana soyledi bir kac defa bende normal dogum bekledign icin ne zaman olcagi tabiki belli degil. Bende hic bisey belli degil suan ne diyim anne zaten annem gelcek sonra gelceksin ona gore ayarlariz diye soyledm kayinvalideme. Oda bi kac gun evvel almiş izin ocagin basina. E bende bebegimi ozmana bekliyorum llk annemin kalcaginida soylemistm daha sonrasnda alirsin anne demistm ama muhabbet gecmese soylemicekmis bile hrhalde almis yani coktan. Guya onlae verdi ozamana diyor. Hic inanmadm ama. Simdi ben napicm
E dogum yapinca anneannemler teyzemler vs gelicek evime . Annem yok normal bisey mi sizce ya. Gerckten stres yaptim. Bide kayinvalidemle yakin oturuyor 15 dakikalik yol. Annem 40 45 dkka uzaklikta yani. Anem git gel yapamaz ama o yapabilr. Ikisi kalsa ayipmi ole kaynvalideme kizlar ya. Ama ilkte annemi istiyorm yaniyanimda.annemde oyle istiyor. Yanlismi dusunuyorum sizce 😕napicam ben