Halidebilbik benim bu pazartesi günü nişanım geldi , gitmedim doktora . Doktorum normal dedi , o gece saat 2 de bir anda suyum geldi , sezeryan olacaktım zaten ama erken geldi .ve doğum sancım başladı 5 dk bir giriyor gerçekten . Yazdım doktora gel dedi . Gittim ama o gün hemen gelmedi doktorum 4-5 saat sonra geldi . Doğumum oldu ama bebeğim geldikten 1 saat sonra yenidoğan ünitesine aldılar enfeksiyon kapmış anne karnında sebebi bilınmıyor 4 gündür orda . Bence üşenmeyin doktora da gidin sorun , öğrenin , gösterin kendınızı bir . Öyle kötü üzgünüm ki . Riske atmayın demek istiyorum yani .