Bebegim000 14 şubat son bizimde 🙏 ama sanmam o zamana kalmaz ocak sonu şubat başı bekliyorum, hazırlık derseniz hastane çıkışları hariç hiç bişeyimiz yok daha hayırlısı bakalım 🤔
Minik0222 Bebegim000 Bizde aynıyız. Tahmini doğum tarihimiz 14 şubat ❤️ Ama doktorumuz 10 gün önden gittiği için şubatın 2 si gibi dedi tahmini doğumuma. Ama haftası önde giden her bebek erken mi doğar onu bilmiyorum 🤷🏼♀️ ilk doğumum olucak hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 sizin bebiş kızmı erkek mi
Bebegim000 Minik0222 erkek cinsiyeti canım, aynı şekilde bizimde önde canım muhtemel erken olur, bide şuan kanalda bebeğim döndü benimki sizinki döndümü acaba ? Sizin cinsiyeti neydi
Minik0222 Bebegim000 bizimde oğlumuz olcak Allahın izniyle 🙏🏻 Pazartesi günü 32+0’ız. Doğum öncesi rapor almak için doktor randevumuz var bakalım bizim bıdık kaç kg olmuş. En son 30+0 da gitmiştik henüz kanalda değildi. Siz İstanbuldamı yaşıyorsunuz.
Minik0222 Bebegim000 birde döndümü diye sormuşsun :) 26. Haftada kafası yukardaydı 28 den sonra hep aşağıdaydı inşallah bu zamandan sonra tekrar baş yukarı dönmez. Ama kanalda diye bişey söylemedi doktorumuz ☺️
cahillesohbetikestim omerim32 merhaba 30+5 iz bugün 20 şubat gibi gözüküyor şimdilik her şeyimiz hazır çok şükür eksiklerimizi tamamladık çamaşırlarımızı yıkadık ütüledik hastane çantalarımızı hazırladık zamanın geçmesini bekliyoruz Alp oğlanımla 🥰🧿💙 bir dolabımız kaldı alınacak onu da yılbaşından önce alırız inşallah 🤣
ebru_yldrm Hosgeldinbebek erkek canım sizinkinin cinsiyeti ne bu yıl erkek senesi diyorlar ama bakıyorum eşit gidiyor 🤭🤭
Bebegim000 Minik0222 pazartesi bizde 32 haftalığız tam 🥰 bire bir aynı tarihlerimiz evet istanbuldayım canım bakırköyde siz nerdesiniz
Melike0146 Minik0222 biz neredeyse 32 olduk hala basi yukarida elimin altinda hissediyorum donecek gbi degil sanki 😔
Bebegim000 Minik0222 benimde aynı haftalarda döndü daha düzelmedi dediğin gibi inşallah dönmezlerde sağlıklı normal doğumlar yaparız 🙏
SuY omerim32 uygulamada 10 Şubat görünüyor ama doğum şekliyle alakalı henüz bir karar söz konusu değil. Günden güne artan heyecan var 🥰
G_M_Z omerim32 şu an 30+1 iz 🥰 odamız henüz hazır değil ama kıyafet anlamında veya diğerleri olsun tamamlandı çok şükür 🥰 bel ve sırt ağrım hariç her şey yolunda şu an çok şükür 🥰
sehrengiz_8 Cokistersengelerbence ahah ben de 30+3 ve sadece eşyaları alındı her şeyi duruyor maşallah size ya
sehrengiz_8 omerim32 benim de Şubat sonu doğum dün nst den sonra uzun süreli hiç sırt üstü yatmamıştım ondan beri aşırı bel ağrım var nasıl geçecek bilmiyorum. Bu kadar rahatsız edeceğini de düşünmemiştim. Şu an 30+3 haftalığım bebeğimin eşyalarını almak dışında hiçbir hazırlık yapmadım. Kendimin de eksiği hayli fazla
Suleglpk_22 omerim32 Bebek kıyafetleri aldım yıkıyamadım kendine gecelik takımı bebek için mama, deterjan gibi daha alacak şeylerim var hastane çıkış çantası hazırliycam daha ama korona olduğum için hiç bir şey yapamıyorum 25 şubat gibi görünüyor doğum Allah nasip ederse
Hfk25 32+5 haftalık hamileyim 5 şubat görünüyor ama ne zaman gelir ogluş bilmiyorum . Kıyafetleri yıkandı utulenip yerlesck ve xanta hazırlanacak besik fln hazır eksiğimiz yok şükür
sehrengiz_8 Cokistersengelerbence yapabiliyorsa tebrik ederim bizimki çayını bile dolduramıyor mırın kırın ediyor 😀😀
Cokistersengelerbence sehrengiz_8 aaaa olmaz öyle zaten okuldan 6.30 da geliyorum. Sonra yemek vs ölüyorum yorgunluktan. El atsın azıcık😬🤣
ebru_yldrm Busra2013 sanırım bu haftalarda böyle oluyor bizim oğlan da öyle dün kontrolüm vardı bi sıkıntı yoktu çok şükür midwife hastaneye yönlendirdi ama ben gitmedim sonuçta düzenli hareketleri diye