minikaras koca araştırma hastanesinde sonucumu ya karıştırdılar yada yanlış bakıldı . 0.209 çıktı değer gebelik yok dediler 3 gün geçmişti adetim ama kaset testler pozitif çıkıyodu . gece gitmiştim . sabah sağlık ocağında kan verdim içime sinmedi ve 8 saat arayla verdiğim 2. kan testi 180 çıktı !