EdanurBa Kızlar dün gece de yazmıştım agrim var kasıklarımda diye bugünde idrara çıkamadım agridan hangi poliklinige gitmem gerekiyor bilgisi olan lütfen acil yazsın
yesillimonn Bende de var enfeksiyon urolojiye yonlendirdiler ama daha 10 haftalik hamile olduğum icin ilac vermediler bol bol au iciceksik dedi doktor..
KaviNim EdanurBa acili dene fakat doktoruna görünsen daha iyi üroloji enfeksiyonu ileri düzeydeyse yönlendirirler cok mu yogun doktorun randevu konusunda
KaviNim EdanurBa bence git hastaneye doktoruna danıs randevun olmasa bile özellerde yardımcı oluyorlar hiç sıkma canını bence git hem için rahat eder hemde güzel bir cözüm bulur sana
KaviNim EdanurBa egerki gercekten enfeksiyonun varsa sakın üzülme onunda dereceleri var illa herseyi kötü algılamayalım ama sakın gitmemezlik yapma randevun olmasa bile