swetty_18 Kızlar merhaba..30+4 gundeyım ama bu haftanın basından beri bır sol kalca agrım başladı..Adım atarken o kadar acıyor kı sol bacagıma vuruyor.. Bu durumu yasayan var mı?
aysetsch swetty_18 geçmiş olsun 23+6yım bu haftanın başından beri bende de aynı dert var. Yan yatmak zorundayız zaten üstüne yattıkça daha da ağrıyo yürürken de aynı şekilde. Var mı bir çözümü acaba ben de bekleyeyim burada.
misirveannesi swetty_18 aynı hafta bana da olmustu hatta bi gün yolda kitlenip kalmıstım üstne basamamıştım. Sonra kendiliğinden geçti
swetty_18 aysetsch ben doktoruma sordum hatta yürürken zorlandığımı topalldgını söyledim ama magnzeyuma devam et dedı baska bısey demedi ama bildiğiniz ayakta zman geçiremiyorum