Adapte34 Kızlar 38+4 olduk bugün nst miz vardı ikidir alt taraflarda sancı çıkıyo bende farkındayım bişey batar gibi oluyo oturup kalkarken zorlanıyorum aynı durumu yaşayan var mı 😵💫