Semaberay MoM173 pek oynamıyor bebek kasılıyor arada tekme atiyor benim sancım 80 100 çıkmış hiç hissetmedim kasılma şeklinde hissediyorum
Elif05_ Esen34 benim 36+5 de 1 cm qcilma var demişlerdi sancı varmış ben hissetmedim 37+5 oldum çok şükür Bi sıkıntı yok
2-prensesannesiii Esen34 36.6 da doğum yaptım kuveze girmedi. Sizinde haftası güzel 37den sonra beklemek lazim
Elif05_ MoM173 hayır çok kasılma yaşıyordum bide sancı oluyordu arada düzensiz ama en önemlisi vajinaya baskı hissediyordum