Benimkide gelmedi şikayet etmeyi düşünüyorum sürekli erteliyorlar ayrıca çok memnun kaldığını söyleyen insanları dinleyeyip aldığım için çok pişmanım çok ilgisizler. Sorulan hiçbir soruya cevap vermiyorlar şikayet edecegimi söylediğimde bile umursamaz davranmaya devam ettiler.