merhaba kızlar moralim çok bozuk daha önce bebeğime erken doğum riski olabilir diye ciğer geliştirici uyguladık. Sürekli yatarak progestan fitiller ile doğumu geciktirmeye çalışıyorduk. Bugün kontrolümde bir kat kordon dolanması gördük. Ben normal doğum istiyordum hep. Fakat 2. Kat dolanma olursa acilen alacağız dedi doktorum. Bu acilen alacağız normal doğum asla olamaz mı demek? Tecrübesi olan var mı ?