mavibeen Kızlar 25. Haftamdayım bebeğim haftasına göre birazcık geride kilo olarak balık yağı önerdi doktor ama ben balık yiyemiyorum hangi marka daha iyi olur kullananlar tavsiye yazarsa çok sevinirim
shellshock mavibeen Easyfishoil canım bende yiyemiyorum balık ama hamilelikte kullandım hiç midemi bulandırmamıştı
neganlucile Balık yağı iyi gelir benimde doktorum balık yağı yazmıştı bana 24. Haftadan sonra başlamak gerekiyomuş zaten easyfishoil yazmıştı bana sıkıntı çekmeden kullandım onu önerebilirim
neganlucile mavibeen Tadı portakallı gibi meyveli bi tat jel zaten hemen yutuyosun midedende balık kokusu olmuyo ben çok araştırmıştım concordix diye bi teknolojiyle üretildiği için öyle koku tat olmuyo
mavibeen neganlucile Çok iyi ozaman inşallah zorlamaz beni bi bakıyım easyfishoile madem teşekkür ederim