Kızlar 36+2 günlük hamileyim 3 ocağa gün aldık ama çatı ağrım falan çok var az önce yine kasıklarıma bıçak saplaması gibi ağrı girdi gülemiyordum bile ne olur ne olmaz lavaboya gittim peçeteyle kontrol ettim kendimi çok az akinti gitti ama peçete bayağı ıslandı tuvaletimi falan yapmadan sizce su sızıntısı olabilir mi eşim işte şu an acile gitsem mi acaba yoksa tekrar beklesem mi