Ben de ayni durumdaydım taa ki priliam Dr kullanana kadar o olmasa kesinlikle beslenemezdim ki beslenemiyordum açlıktan tansiyonum düşüyordu serumla ayakta duruyordum 17+6 yım şuan hala kullanıyorum doktorunuza danışın mutlaka o size yardımcı olacaktır