Kızlar 39+4 üm kontrolm vardı bugün. Nts de asla sancı çıkmadı doktorumda 10 gün daha bekleriz sonra müdahale etmem gerekiyor dedi bende nasıl diye sormadım salak gibi. Ne demek yanş sezeryana öı alacak beni hee😭 başına gelen var mı böle bişey sizce ne olacak ?🥲