Kızlar dün doğum yaptim. Oglumun sol Yumurtasi yok. Dikkatimi cekmisti doktor da bakarken elledi elime gelmiyor dedi. Goruntu olarak ta bariz belli zaten olmadığı. Inme ihtimali var bekleyip takip edelim dedi. Tabi aklimdaki sorular korkular geçmedi. Yaşayan varmi neler oldu, inen varsa ne kadar sürede indi. Genelde prematurede olurmuş ama oglum tam 39 haftalik doğdu.