incimercan ben 26-27 gunde bir oluyodum ve yumurtladigimi da testsiz hissedebiliyordum. Tarifsiz bir agri saplaniyordu hangi taraftaysa o ay. 2-3 saat gecmiyodu agrisi. Donguleri duzenli olan insanlar reglden 14 gun once yumurtlarlar genelde. Yumurtladiktan 8-10 gun sonra da dollenme olursa kanda beta artiyor zaten. Herkesin donemi birbirinden farkli ama testle belki yumurtlama gununu biliyordur. Evet Tabiiki test yapip sonucu bekleyebilir gormezse de uzulmeyip test yapmaya devam eder. Heyecanla beklenilen bi durum bu umutlanip umutlanmamak da kisinin kendi takdiri. Yoruldugunu dusunmuyodur belki de 🙄
Karelinannesi Bir de erken test yaparsaniz mutlaka test kutusunu acip bakin sonuca bazen o erken gebelik testleri o kadar silik oluyor ki gorunmuyor kutudayken. Acinca belli oluyor.