Merhaba hanımlar🌸 salı günü verdiğim beta testinde sonucumun 104 çıktığını görmüştüm, perşembe günü tekrar kan verdim bugün sonuç çıktı 228 olmuş. Bana biraz düşük gibi geldi, telefondan öğrendiğim için doktorla vs görüşemedim. Bu şekilde devam edip çarşamba ya da perşembe kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum. 2 kat artmış fakat az gibi bilemedim😵💫🥺 sizce nasıl hanımlar? Ya da yapmamı önereceğiniz bir şey var mı? Şimdiden teşekkür ederim🐣🌸