Kızlar belediyeden yardım başlığının altında süt ile ilgili bir şeyler okumuştum.
Sağlık ocağına bildirim yapmaya gittiğimde ebe bana bir bilgi vermedi ben de bugün asm yi aradım gelip form doldurun dediler.
Belediyeler GEBE ANNELERE SÜT DAĞITIMI YAPIYORMUŞ. 🥛☺️
Saat 14.30 gibi gidip A5 kağıdına yazılmış bir form doldurdum.
Kaç haftalık olduğumu yazdım
İsim soyisim tel adres şeklinde. Herkes bildirim yapsın. Her geçen gün hayat daha da zorlaşıyorken neden verdiğimiz vergilerin güzel geri dönüşlerini almayalım. Benim gibi bilmeyenler vardır diye hemen konu açtım.
Bunun gibi bilmemiz gereken başka şeyler varsa lütfen birbirimizi bilgilendirelim 🥰