mucizem42 yaptirmanizi oneririm. Buna guvenmiyorsaniz fetal DNA(nifty) yaptirin. Sali gunu ikisini de yaptiracagim ben. Erken donemde bebekte olabilecek genetik bozukluklari ogrenebilme acisindan onemli testler. Aldirmayi dusunmeseniz bile doktorlar ona gore doguma alaninda uzman doktor cagirabiliyor bazen anne karninda tedaviler olabiliyor. İkili testin dogruluk payi %80 civariymis fetal dna %97-99 civari yine de ikisi ile de tanı koyulamiyor. Cok tiskli bi durum cikarsa amniyosentez oneriliyor tanı koymak icin. Allah kimseye gostermesin. Herkesin bebisini saglikla dunyaya getirmeyi nasip etsin insallah 🙏🏻☺️