Bugün itibariyle Dr 34. Hafta, 9. Ayındasın ve bebek doğum kanalında dedi.
1.. bebek doğum kanalında zara görmez mi hemen doğum yapılması gerekmiyor mu?
2..bebek doğum kanalındayken fotoğrafı gerçekten çekilmiyor mu? Yüzünü görmek istemiştim?
Nst de yalancı sancı denildi. Birde sırt ağrısı için önerileriniz var mı 😔 yürüyemez haldeyim özellikle sol bel kısmın bacağıma vuruyor ?