Kizlar 6+1 haftalık hamileyim. 10 gündür imom omega 30 kapsül olan takviyeyi doktorumun tavsiyesiyle kullanıyorum. Ama tam sulu ishal olmasa da ishale çok yakınım bugün ciddi derecede 15 20 dk sancı çektim hapın etkisi olabilir mi yoksa sancı ishal hamilelikten dolayı mi ayni durumu yaşayan var mi hapı bıraksam mi