Herkese merhaba direk konuya girmek istiyorum benim bir kizim var 13 aylik ve suanda kan sonucuma gore 1 bucuk veya 2 aylik hamileyim benim gibi olan var mi icimde binbir turlu korku ve endise var daha dogurmadan o agrilari psikolojik olarak hissediyorum ikincisi daha mi zor oluyor veya cok mu erken olmuş doktoruma sordum sorun teskil etmez dedi fakat tecrubeli annelere de sormak istedim beni biraz aydinlatin lutfen simdiden teşekkür ederim