Benım ılk bebegımın karın cevresı genışti ıkı hafta onde gıdıyordu gelısımı tamam dıyıp 36. Haftada 3600 kg dogum yaptırdılar gayet saglıklı suanda karnı genıstır oglumun ıkıncıye hamıleyım bununda karnı genişmiş sadece iri bebek oluyorlar bıde erken doguyorlar sanırım korkma yanı su fazlalagın varmı