kizlar kiz deyip cinsiyeti degisme ihtima varmi devlete gittim 16 haftada kiza benzettim dedi sadece 19 haftada ozel gittim dr tecribeli iyi bi dr kiz kesind dedi ama detayliya utrasyona girmedim bazen yazilar okuyorum icime kurt dusuyo erkek olsa hemen belli olurdu demi sonradan cikmaz😂biseylerde aldim 28 haftasayim 25 gitmistim devlete iyibi dr ra den gelmedim suratsiz en fazla 30 sn muane etti olcum bile yapmadi kilosu ne demedi tekrar kendimizi toparlayipta ozele gidemedim icim icimi yiyor erkekse diye bu erkek istemedigim anlamina gelmiyor kesinlikle alis veris yaptigim icin bunu diyorum sizlerde nasil oldu