Merhaba sevgili anneler, 13 haftalıkken ansızın yoğun miktarda kanamam başladı. Bir süre hastanede yattım. Şuan 19 haftalığız 2 haftadır kanamam yok ama proluton & duphaston kullanıyorum. Sürekli yatmam gerekiyor. Başından böyle bir şey geçen varsa ve tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Bebeğimin sağlığı ve gebeliğin devamı için endişe duyuyorum.