Beyazguvercin2 Benim14.haftamda başladı okuduğum banu çiftçi kitabında mukoza şişmesini görmüştüm bu dönemde kimunun benim gibu erken başlıyormuş kiminin soj ayda şuan 29+3um hâlâ devam ediyor , doktor burun bandi önerdi zaman zaman ise yaramadı , bende çift yastık ile yatıyorum ama gece 3 4 5 hava almaya uyanıyorum , ebeye sordum oda hali vs alwrjik yapan bisey olabilir dedi, kış ayında halıları mi kaldırayım 🤣 birde okyanus özlü burun fisfisi önerdi almadım, az kaldı zaten