merhaba güzel anneler ve anne adayları sizlere bir konu danısacaktım gebeliğimin 3ayı bitti dr bana balık yagı verdi ama sürekli balım yağı kilo aldırır diye duydugumdan tedirginiö çünkü ben 80ile hamile kaldım gebelik şekeri eğilimim varmıs o sebeple sizlerin tecrübelerinizi sormak istedim
önemli olan bebeklerimiz ancak gereksiz kilo alımım bebişimide etkiler (OMEPA VM )kullanan varmı aranızda