Musmutlu Kizlar merhaba.Acil bilgi ve deneyiminize ihtiyacim var. bugun itibari ile 40. haftadayim sabah nst yaptirdim yine sanci vs yok. doktorum 41. haftaya kadar bekleriz 41 hafta olmadan dogumun gerceklesmis olursa iyi olur dedi. bana hic ustunde durmayarak sezeryan 2. suni sanci 3. ise propess rahimden verilen ilac tercihini sundu. suni sanciyi hepimiz az cok biliyoruzda propess yani rahimden olan ilaci bilen varmi ?
SadunJanBalan Musmutlu eğer bu konuda bilgilenirsen harika olur . İnşallah güzel tecrübelerini aktarır bayanlar bende beklemedeyim
Musmutlu Aysenurtsr elbette bilgi verdi ancak yasayan deneyimleyen insanlardan bilgi almak istiyorum. zaten hepimiz bu nedenle buralara konu aciyoruz ya
Aysenurtsr Musmutlu elbette, hic bilginiz yokmus gibi yazmissiniz o yuzden dedim, ilk defa duydumda bende.
Musmutlu Aysenurtsr sanirim anlatim hatasi yaptim dogrudur canim duzeltebiliyorsam duzelteyim. internttedende baktim deneyimlere ama cok bisey elde edemedim bakalim burdan bi sonuc cikacakmi