mervos__ Merhaba hanımlar :) hamilelik nasıl gidiyor, kaç haftalık oldunuz, hangi doktor ve hastaneyi tercih ediyorsunuz? 😊
Nur-98 mervos__ 36 hafta ikizler haftaya perşembe doğumum var remzi eren doktorum 2 hastaneyle anlaşmalı adatıpta doğumum olucak korkuyla ve heycanla bekliyorum 😌
bsnrd Merhaba ben Medar Ertan Zana gidiyorum .ama doğumu devlette de yapabilirim çok ovduler keşke orada doğum yapan birileri çıksa 🙂siz hangi hastaneye gdyrsnuz.
mervos__ bsnrd ben Beyhekim hastanesine gidiyorum. Medarda doğum yapan tanıdıklarım var genelde memnun kalıyorlar ama tabi memnuniyet anlayışı kişiden kişiye değişiyor 🙂
CNN-b Son üç günümüzzz bizimde çok az kaldı çok 😌 beyhekim Orhan hocayla yolu tamamlamak üzereyiz ama medardaki Ertan bey içinde iyi dediler ama ben hastahane olarak olmasa da Orhan solakoğlundan çok memnunum ❤️
mervos__ CNN-b hastane değilde doktordan memnun kalmak daha önemli bence de o yüzden doktorunuzdan memnunsanız diğer şeyleri pek takmayın
Annemiz altintaslar bende ona gidiyorum devletten özele geçtiğine çok sevindim yoksa asla randevu bulamıyoduk
bsnrd Bende 31 haftaligim bende başından beri Ertan hocaya gdyrm sknti yaşamadım ama doğum konusunda devlet mi özel mi karar veremiyorum 🙂gebelik şekerim de var
mervos__ bsnrd umarım doğru bir kararla kavuşursun bebeğine çok az kalmış sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏿
Matematisyen Nur-98 merhaba, doğum ücreti ne kadar olmuş, ben de remzi beyleyim o sebeple sormak istedim güncel halini:)))
mervos__ Sabrinaa Çok heyecanlı bir bekleyiş hele zaman azaldıkça daha da heyecanlı oluyordur eminim 😊 insallah sağlıcakla kavuşursunuz bebişinize 🙂😊❤️