Bvyagz Kızlarrr daha yeniyiz düğmemle 9haftaligiz ve bu hafta aşırı yeme isteği var önceleri iki saate birdi şimdi ise 1saate indi , sizce geçici birşey mi yoksa önlem almalı mıyım alsam nasıl alabilirim . Gayet düzgün yemem gebe değilken 2ögnle atlatan biriydim şimdi ise nerdeyse 8ögün yemek yiyorum belki daha fazla az ve öz yemeye gayret ediyoruz ama korkuyorumda aşırı kilo almaktan😔 . Tecrübe ve bilgi sahiblerinden bu konuyla alakalı bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 😊
Ozlemyilmaz Bvyagz merhaba canım bende senin gibi başladım gebeliğimi öğrendim diyet bitti herşeyi yiyebilirim dedim keyifli bir duygu geldi😀 canımda istiyordu sürekli açlık krizlerine girdim meğerse tsh değerim yükselmiş bunu 25.haftada öğrendim o zamana kadar olan oldu vee 13 kg almıştım😢 önlem almakta fayda var derim cnm şimdi ilaç kullanıyorum düzenledim değerlerimi 28. Haftaya girdik totalde 15kgla yola devam☺️ Sen sen ol keyfini çıkart ama dikkatli git derimmm canım
essrasr Bvyagz canım heleki 4-6ay arası aşırı iştahın artacak önlemini al ara öğün zaten önemli sık yemen lazım ama meyve ufak sütlü tatlı ceviz badem fındık tabi tuzsuz bnlar kefir yoğurt süt muz ve bolca su iç açlığını yatıştırıyor gibi ara öğünlerle atlat ben hep böyle yaptım hem bebek besleniyor hemde sen az kilo alıyorsun
Ayse1608 Bvyagz Seni çok iyi anlıyorum canım bende o şekildeydim ve yemeği abarttım çok kilo aldım şimdi aynaya bakıp üzülüyorum 😞 Nasıl başlarsan öyle gidiyor acıktığında ye ama abur cubur,ekmek,şeker vb şeyler yeme bence
Mnlya Ah canım bende 10haftalıgım 6haftadan berı agzıma bısı suremıyorum dogru duzgun midem bulanıyo ogunum 3ten 1e duştu suan zorla 2ogun yıyorum ıstah yok mide bulantısı sanslısın valla ye bol bol bişi olmaz kısabılırsın kendını cok yedıgını dusunuyosab
Bvyagz Ozlemyilmaz valla cokda keyifli olmuyor cidden kendimden bu yeme iştahını pek çözemedim bende olmazsa doktora sorarım dediğin gibi değerlerde bir bozukluk varsa önlem alayım . Bilgi için çok teşekkürler 😊
Bvyagz essrasr bilgiler için çok teşekkür ederim canım bende öyle yapmaya gayret ediyorum sanki süt mideme gaz yapıyor gibi ama yinede protein önemli ☺️
Bvyagz Ayse1608 ahhh abur cubur yesem neyse tatlı kesinlikle yiyemiyorum tatlı hastası biri olarak daha ağzıma suremedim biliyormusun hep tuzlu gıdalar tüketiyorum 🙄
deletedmom6295 şeker ve tiroit değerlerinize baktırın sorun yoksa beslenme alışkanlıklatınıza tam buğday ekmeği gibi lifli gıdaları ekleyin ve şekerli gıda (dondurma, tatlı, meyve) tüketiminizi sınırlandırın
Oznurboluzun Bende ilk zamanlar çok yiyordum sonra 3 ay yiyemedim bir şey resmen yemek yemeği özlemiştim ama şimdi 4 aya girdik masallahimiz var bende çok yemeğe başladım napicam bilmiyorum az yemeğe çalışıyorum ama 😊