evlatkokusu0806 Kan ilaçlarımı kullanmadım deli gibi 11.9 Du 10.9 a düşmüş böyle olan var mı Kan ilacımı kullanmadım deli gibi İlacın yanı sıra ne yapabilirim ki kan için
Zeynepp97 evlatkokusu0806 Benimde öyle inanılmaz düşük eğer çıkmazsa kan iğnesine başlarız demişti benim doktorum
1999luanne evlatkokusu0806 bnmde aynı yakında ölçtürcem ilacı icmeme rağmen nasıl düştü anlamadm bazen içmeyi unutuyodm gliba ondan pekmez kan yapar diye düşünüyorum ama bişey frkettm kan değerim düşünce üşümem lzm ben aksine eskisi gibi usumuyorm 🤭
sehrengiz_8 evlatkokusu0806 benimki de 10.9 ve doktorum 8 e düşmediği sürece sıkıntı yok demişti kan ilacını başından beri atmıyorum
evlatkokusu0806 Yagmur34 günde 1 kereyse belki 2 ye çıkarabilir doktor dedi sağlık ocağındaki Sen de bi sor istersen
Zeynepp97 evlatkokusu0806 Günde iki kere içmeye başladım ona rağmen 10 du bu ayda çıkmadıysa mecbur iğne başlayacak
Asiye02 evlatkokusu0806 niye yaratsin ki ilk defa icilmez diye duydum suan. Eskiden kadinlarimiz hep bu yöntemi kullandılar. Pekmez çok sifalidir kansizliga en güzel çözüm canim.
KucukAnne538 evlatkokusu0806 Benim 7.0’dı ben hiç kullanamadım. Rapor çıkarttılar damardan seruma katıp aldım 3 tüp kan ilacı ilaçla da destekledim anca yükseldi. İlacınızı kullanmaya devam edin doğumda sıkıntı yaşatıyormuş kansızlık.. İlacın yanı sıra biz kan üzümü deriz kuru üzüm siyah ondan yiyebilirsiniz bir de sabahları pekmez 🌸 geçmiş olsun🙏🏻
Aycaaa571 evlatkokusu0806 canım kan ilacından ziyade çekirdekli kuru üzüm ye pekmez iç pekmez den sonra mandalina ye yükseltir inşallah kan ilaçları bağırsak bozuyor bende hemoroid çıkardı ve doğumdan sonrada azdı
Papatya-Kokusu Aycaaa571 Canım knlar kan ilacının yerini tutmuyor ekstra yiyebilir tabi kii ama ilaçtaki kadar çok etki beklemiyor pekmez vs de
aysun92 evlatkokusu0806 benim de ilaçları kullanmama rağmen 10.5 du doktorum kırmızı kan gibi bir serum takıyor ne olduğunu bilmiyorum ilk hamileligimde de takılmıştı kırmızı et yeşil yapraklı sebzeler tüketin bir de süt çay demir emilimini azaltıyor özellikle demirden zengin beslendiginizde onları tüketmeye dikkat edin
Hayal_et07 evlatkokusu0806 valla 2 şilşe vitamin içtiğim halde daha da düştü. Yememe içmeme de dikkat ediyorum. Saldık artık sadece sabahları bir tatlı kaşığı keçiboynuzu içip mandalin yiyorum üstüne yarım saat sonra peynirsiz kahvaltı yapıyorum. Kuru üzüm tüketiyorum
Nesra evlatkokusu0806 canım ben günde 2 kan ilacı kullanıyorum zaten düşüktü bu hafta kontrolde 8,5 çıktı iyice düşmüş 2-3 tüp damardan demir takviyesi vs verildi ❤️ Üzülme en kötü benimki gibi damardan takviye verilir❤️