EA2020 kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım, çatı muayenemden dolayı zorunlu sezeryan oldum. Spinal sezeryan hakkında hiçbir bilgim yoktu tek bildiğim şey sezeryan zor yok öyle yok böyle, muayeneye gittiğim gün sezeryana alındım hazırlıksız hemde 2.5 saat bekledim
Yatışım falan yapıldı bu süreçte bakmadım bile nasıl olur sezeryan acaba acır mı falan diye telefonu uzağımda tuttum, ameliyathaneye girdik bir saat süreceğini söylediler, iğneyi belden yapıyorlar inanın kan alınırken dahaok ağrı oluyordur belki, iğne acıtmadı bile cok normaldi zaten iğneyi olduktan sonra yattığınız andan 3-4 dk sonrası bebeğin ağlamasını duyuyorsunuz valla sezeryan kolaydı 4-5 saat sonra beni yürütmüşlerdi sonrasında destek almadan yürüdüm tabiki ağrı oluyor ama asla dayanılmayacak kadar değil eve geldiğimde de 3. Gün ayaklandım onun öncesinde evdekiler kaldırmadı beni dinleneyim diye, sadece tabiki ödemi narkozsu atana kadar baş ağrısı oluyor başka bi sıkıntısını görmedim korkmayın inanın korkacak bir şey yok, gönlünüz rahat olsun , 15 günlük anneyim ve tek başımayım kendim bakıyorum bebeğimede yemeğimi de yapıyorum beldede ağrım yok