Slnn1122 Kızlar ben uzun süredir balı sütün içinde karıştırıp içiyorum Ya da muzun üzerine atıp yiyorum hoşuma gidiyor Ama şimdi birden aklıma geldi de bal yemek Sizce hamilelikte bebeğe zarar verir mi ya da bir sıkıntı olur mu internette bununla ilgili garip şeyler söylüyorlar
minik4550 Slnn1122 bende post acicaktim bununla ilgili fakat açmadan önce eski açılmış postlara baktim hamileliği boyunca bal tüketerek var bi zarari yokmuş o yüzden canim çekince arada bende yiyorum biraz
Leylayz Slnn1122 valla canım internete bakarsak hiçbir şey yemeyiz, bal kadar sağlıklı birşey varmı ki, bende 7 aylık hamileyim hiçbir şeyi kısıtlamadım ve araştırmıyorum canım ne isterse yiyorum gayette sağlıklı, takıntı yapmayın
tazeannecik1 Slnn1122 Alerjiniz falan yoksa bir sıkıntı olmaz bence bende yiyorum sabahları kahvaltıda ballı ekmek ve çay en sevdiğim 😚
Zehra9616 Slnn1122 kim soyluyosa cak agzina bi tane aksine cokda faydali ben her sabah 4 5 tatli kasigi hic biseye katmadan yerim orjinalse bide misss
Asyaveannesi36 Slnn1122 ilk kez duyuyorum bunu ben bal kaymak ve hastayken toz zencefil bal karıştırıp yedim kaşık kaşık 😁