hs_mutluluk16 ıkınma isteğiniz oluyor ama siz ıkınıyorum sanıyorsunuz çok güçlü olmuyor uyuşukluktan dolayı. Ben yine de ıkınabilmiştim tabi o kadar da ıkınmıyor değilsiniz. Ama sonlara doğru artık ebe ittirmişti yeterli gelmedi. Yine doğum yapsam yine epiduralli yapardım. Gerçekten ağrıyı alıyor epidural prensesler gibi doğuruyorsunuz☺️