Yani siz hamilesiniz sonuçta daha fazla anlayışlı olması gereken Bi dönemdeyken sizin üstünüze daha çok düşmesi lazım, yardımcı olması lazım, evet bende zaman zaman birsey yapasım gelmiyor ama kalkıpta eşim laf etmez daha kendisi elimden işi alır .Doğrusu bu çünkü, bakım konusuna gelincede evet kendimize bakmak zorundayız bence her bayan gibi ama kendinizi salınca da üstünüze gelmesi bence yanlış,bilmiyorum bana göre çok anlayışsız eşiniz, canınızı sıkmayın hem bebeğinizi de etkiler