Asilsmommm Bu hastanede doğum yapan var mı 30. Haftdamdayım bir de şeyi merak ediyorum nst için ayrı ücret mi alıyorlar muayene ücretine dahil mi ?
Asilsmommm Elifinannesi_ çok fazlaymıs sadece nst mi veriyoruz hem muayene hem nst mi 🙄son haftalar sadece nst veriliyordur insallah sürekli neden kontrol parası alınsın ki
Elifinannesi_ Asilsmommm en son doğum 4800-4900 civarı bişeydi diye biliyorum. Doktorum da Ece uslu . Erken doğum riskim vardı 32. haftadan beri gidiyorum 135 TL muayene , 100 TL Nst baya zorladı açıkçası
Asilsmommm 3535izmir siz kaçıncı haftadasınız 10 gün içinde tekrar gidince muayene ücreti alınmıyor sanırım di mi
Asilsmommm Elifinannesi_ aynen canım en son o fiyattı ama yeni yılda artacakmış fiyat sabitleme yapmadıysan yap
ozmus Yaaa ben de egepole gidiyorum. Egepol daha pahalı gözüküyor ama nst, kan, idrar tahlili vs vs ekstra ücret almıyorlar. Ben de bi ara acaba Karataş daha mı ucuz diye düşünmüştüm😂
3535izmir Asilsmommm alınmıyor nst alınıyor sadece ben dogum ücretini ödedim amelyathaneden doktorum dogum randevusunuda aldı 3 bucuk hafta var doguma