shtngstr aynen benimde hiç biri tutmadı 🤣 Başta karnım yuvarlaktı,midem bulanmadı,başım dönmedi.Hor hor uyudum ilk 4 ay.Kendini göstermedi ayrıntılı ultrasona kadar.
Yüzük,tuz burun ağız,bıçak makas testleri, maya çin rus kan yenilenme takvimleri filan direk falso 😄 hepsi kız gösteriyordu, oğlan geliyor 😄
Ben paso tatlı yiyorum.Arkadaşımın oğlu var, çatır çatır limon yiyip turşu suyu içiyordu 😄 Bence o tatlı ekşi mevzusu da hikaye