ToylyAyjan Kizlar merhaba Bağcılar eğitim ve araştırma devlet hastahanesinde bildiginiz iyi bir kadın dogum doktorunuz varmıdır Lütfen önere bilir misiniz
Tweety5 ToylyAyjan devlet hastanesinde sürekli aynı doktora denk gelmeniz zor ama tolga karaca var ona gidebilirsiniz.
Hilalkhrmn417 ToylyAyjan bir gittiğiniz doktora bir daha ulasamiyorsunuz.. hastanede olduğu günleri öğrenmeniz gerekir.
ToylyAyjan Tweety5 Özele gidiyordum Ama inanilmaz zam yaptilar Sadece her ay muayene var 380 tl ve dogum fiyatlari 6800 tl normal, sezeryan 8800 tl Allah yardım etsin Artik ne diyecegimi bilemiyorum O yuzden arastiryorum uygun olursa diye
Tweety5 ToylyAyjan kesinlikle pahalı doğum sigortası yaptırmak daha avantajlı gibi. Ama ilk baştan yapmakta fayda var tabi. Tolga bey iyiydi denk gelirse ona gidin.