Diloss_14 Covidi yenı atlattım 12 haftalıgım.Hemen kadın dogumcuma haber verdım,kan sulandırıcı ıgne basladık 20 tane,bunun sebebı Bebege pıhtı gıtmesın ve zarar gormesın dıye.Bol su ve meyve tukettım,cok sukur gectı bıttı.Bebegımde ıyı🙏🏻 Sizde kadın dogumcunuza bılgı verın hemen bence.Gecmıs olsun