Papatya-Kokusu MihrimahVeAnnesiii Teknoloji gelişti de devlet dairelerindekiler eski usül 😂 ama çok naif bir isim bencede
pusatmom35 MihrimahVeAnnesiii Çok teşekkür ederim kızınızın ismi de çok narin maşallah kendisi de ismi gibi olacaktır 🥰