Zambak55 Kızlar bakar mısınız lütfen 17+2 deyim az önce damla şeklinde kahverengi leke geldi bir damla anca sonra bi daha baktım yoktu daha önce böyle olan oldu mu ?
Birmelekbiranne Zambak55 Benim oldu canım hemen gittim tabiki acile ne olur ne olmaz. Çok şükür bir sıkıntımız yoktu ama her insanda bir olmuyor işte sende imkanın varsa bir gözük için rahat etsin.
Nnnur123 Zambak55 bende 17+6’dayım. İdrar yolu enfeksiyonum var başından beri. Akıntım oluyodu hep zaten az önce gittim peçetede koyu sarı ,kahveye dönük gibi gördüm. İlk baktığımda açık kahve gibi ama iyice bakıyorum koyu sarı. Çok tedirgin oldum bende 🥺
Gorkeminannesi 7 haftalikken oldu gittim bakti bisey goremedi dusuk riski falan da gozukmuyo o yuzden ilaca gerek yok dedi iliski olduysa ondan olmuştur dedi olmadi dedim gebelik öncesinden kalma parçalar dökülmüş olabilir dedi