Kalktım doktora gittim bebekte bende bir sorun yokmuş. Alttan örnek aldı teste gönderdi sorun yok dedi bebeğe baktı iyiydik zaten çok endişelenmedim dediği gibi olabilen şeylermiş. Benim akıntım bayağı koyu ve çoktu hatta. Bel ağrım dışında hiç sorun yok şuan. Sende endişe etme ama çok aklın takılırsa bir doktora görün mutlaka. Koku kasıkta ağrı varsa o sıkıntı olabiliyormuş bende yoktu .