Fetp56 36+4 haftalığız bugün kontrolden geldik sancılarımız düzenli çıkıyor ama açılmamız yok böyle bir durum yaşayıp o hafta içinde doğum yapan var mı biraz korkuyorum
Pinarlina Fetp56 malesef kuzum benımde duzenlı sancım çıktı ama herhangi bir belırtı yok başka 35den berı aynı 37+5 olduk ama suana kadar bişi yok
tomrisveannesi Fetp56 bende de sancı var hisaetmiyorum bile hatta sadece nst de çıkıyor. Açılmam da yok 38. Haftafayım. Doktor serum takıp eve yolluyor.
Fetp56 Bende kasılma var sancı var ama öyle çok ağrı hissetmiyorum doktorum hafta sonu doğurmazsan paZartesi görüşürüz dedi bende üstüne sanırım grip olacağım boğaz yanmasından uyuyamıyorum bile iyice panikliyorum