DemetF _hamisanne korksanda korkmasanda yasayacak oldugun birsey o yuzden cok takma akisina birak bende 38+5 im dis agrisi da var dogum her an olursa ikisi bir arada bakalm nasil olcak deyip beklicez Allah yardim eder
goktugun_annesiii _hamisanne İnan bende çok korkuyorum ama bir yandan da o çocuk bir şekilde çıkacak içimden diyorum nasıl olacak bilmiyorum ama belirsizlik daha kötü bence 🤦🏼♀️🤰
beyah _hamisanne Bugün tam 39 olduk bende çok korkuyorum ama inanki faydası yok korkunun zararı fazla strese giriyorum hep belkide çocuk ondan gelmek istemiyor😊😆 nasip bakalım içini ferah tut Allah’ım sağ salim kavuştursun ❤️
Pelinssoglu _hamisanne 1 hafta önce spinal ile sezaryen doğum yaptım bende çok korkuyordum çok şükür geçti gitti korkmayın bol bol dua edin ben korkudan ağlayarak doğuma girdim gülerek çıktım çok şükür Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏼🤲🏼
Nisan8 _hamisanne doktorum bna şey demişti o bebek karnında kalmayacak bir şekilde çıkacak böyle şeyler hiç düşünme herkesin nasıl oluyorsa seninde öyle olcak olması gerektiği gibi olcsk herkes gibi
_hamisanne rgk anaaaam rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin eğer gelmezse sezeryana alırlar demi