Merhaba kızlar 20+1 günlük hamileyim. Dün ultrasonda cinsiyetine bakıyordu doktor. Nerdeyse 15/20 dakika baktı sağa ve sola doğru dönmemi istedi. Sonra bana kız gibi dedi. Ama bebegin pozisyonu uygun değilmiş öyle dedi. Gizliyormuş kendini. 2hafta sonra yine gel dedi. Ben de dün heyecanlanıp birkaç parça bir şey aldım. Sizce kesin kızmı yoksa gizliyormu??