Gzdkrkgz Kızlar merhaba tam 20+0 da serklaj oldum bugün 21+0 ız tetanoz aşısı henüz olmadım tam olcağım gün serklaj olmam gerektiğini öğrendim bu aşı kasılmayı tetikliyormu yada serklajdan sonra aşı olan oldu mu tedirgin oluyorum açıkçası