miray58 Hanımlar şöyle birşey duydum size sorayım dedim.Hamileliğin ilk ayları eğer cok zor geçmişse kusmalı,bulantılı bebek kız olurmuş.Daha rahat geçmişse erkek bu doğru mu ??
Wonderful_mom miray58 ilk kizimda icim dışıma cikti kusmaktan.. hep yerdeydim.. simdiki hamileligimde ise cok rahatim hamile degilim sanki ne bulanti ne kusma.. bu da kiz 😍🤩💕
Denizvegokyuzu miray58 Bana da hep öyle söylendi. Çevremdeki hamileler de bu şekilde geçirdi hep. 😁 İlk 4ay içim çıktı bulantıdan kusmadan yemek yiyemez olmuştum. Haladaha yapamıyorum bulantılarım geçmek bilmiyor. 23. Haftanın içindeyiz kızım olucak nasipse zorlu geçiyor çok 🤷🏻♀️😅
Nnnur123 miray58 bende hep öyle duyduğum için kesin oğlum olucak dedim. Çünkü ne bulantı ne kusma ne tiksinme hiç biri olmadı. Sonuç kızım olucak Allah nasip ederse. Doğru değil yani 😂
esgun miray58 benim de hiç bulantım olmadı cinsiyet erkek ama bir arkadaşımın da hiç olmadı onun kız 😀 annenin vücut yapısı daha etkili bence bebeğin cinsiyetindense.
Sedefege Aydan doğurana kadar içim dışıma çıktı ve inanılmaz zor bir hamilelik geçirdim ve sonuç oğlum var 😊
Kbracoskun miray58 hiç bir şey cinsiyetin belirtisi değil benim gözümde çünkü çok örnek var söyle olursa bu olur denip de tersi olan :) Allah neyi Nasib ettiyse oluyor..☺🌸