Merhaba. Bu marka bebek arabası kullanıp memnun olan var mı? Şuan 2 satıcı var sadece internette 3200 diyor. Bikaç gün önce kırmızısı 2800dü, renk farkına o kadar fiyat farkı vermek istemediğim için bekledim. Tentesi güzel kapanıyor yarımdan bi tık daha fazla. ve oturma ünitesiyle katlanıyor. Travel sistemde bu büyük artı olduğu için düşünüyorum.
Memnun olup olmayanlar fikirlerini söylerse çok sevinirim. Yılbaşı gelmeden alayım diyorum.